Mervegokk Kızlar ben bugun 9 hafta 1 günlük hamileyim bu programda bugünkü haftanın yazısında annedeki değişikler bölümünde 'bebegin anne karnındaki hareketleri anne adayı tarafından artık hissedilmeye başlanmaktadır yazıyor ' Bu haftada nasıl böle bisey olduğunu anlamdim yardimci olursanız sevinirim
Tutku92 Mervegokk ben de 9 hafta 5 günlük hamileyim. Öyle diyorlar da, pek hissedilmez yani. Bebek hareket eder, doğru, ama harekerlerini her anne hissetmez. Yani bunun için bir az zaman geçmesi gerekiyor. Sağlıkla kucağınıza almanız dileyile
Fatos0277 Mervegokk canım eğer ikinci gebeliğin ise tecrüben warsa his ediyorsun yoksa ayrım edemezsin
asyaa15 9+5 iz. Ben seyirme tarzı hissediyorum ama bebekmi gazmı bagırsaklarmı hareket ediyor bilemicem. Özelliklede akşamları oluyor😊
Ask_H Bende 9 haftalığım ama hissetmiorm gaz olma ihtimali yüksek canım daha çok erken bence hissetmekte