Yasemintekin Merabalar benmde 8+2 mide yanması bulantı ne ararsan var beslenemiyorm su içemiyorum ama az kaldı biliyorum geçicek
Kadert Benimde 9 +3 9 .hafta oldu bulantılarım başladı midem berbat bir haldee hiç halim yok .galiba benim hamilelik yeni başlıyorr
Deletedmom091 Beybitooo bende de bulantı yok hiç olmadı.. doktor kalp sesini dinletmese inanmicaktım artık gebe olduğuma😅7+1 im kasık ağrılarım vardı 2 gündür o da yok bi hafif göğüs hassasiyetim kaldı sorun mu var diye düşünmüyorum desem yalan olur🤷🏻♀️
busrabusr Bizde 8+3 üz bugün. Bulantı sıkıntısını 4. Haftadan beri çekiyorum 2 kez acillik oldum 🤦🏼♀️ 8. Haftaya girdiğimden beri bir tık daha iyiyim sanki bulantılarım azaldı. 4. Haftadan 8. Haftaya kadar günde defalarca kustum 2-3 gündür kusmuyorum Allah’tan. Kahverengi lekelenmeler sebebiyle de progestan kullanıyorum çok şükür o da bitti ama kullanmaya devam bakalım yarın da kontrolümüz var 💆🏼♀️🙏🏼
_zehra_ ays33_dndrr 7.hafda da bana da olmuştu ama çok açık pembe renkde. 1 kere oldu bidaha olmadı çok şükür. Yerleşme kanaması sanırım