zhrszcylcn ben hem 2 li ye girdim orda bi sorun çıkmadı ama detaylı da çıktı oğlumda dudağı damağı en hafif derece yarık dediler yansıma da olabilir dediler Yani hersey Allahtan rabbim saglıklı doğumlar nasip etsin inşşşalah öyle bisey yoktur da rahatlarız bende 20 haftamda gitmiştim detaylıya