Oznurcakir Arkadaşlar hala kasik agrilarim devam ediyor . Göğüs uclarimda çok hassas ne zamana kadar böyle devam edecek 😍😩 14.gun test yapmayı düşünüyorum dua edin🤲🏻💐🌸❣️
Smybsr 12 günde de belli oluyor ben o zaman yapmıştım ve çıkmıştı 🥰 Rabbim sizlere de nasip etsin inşallah emeklerinizi boşa çıkartmasın 🙏 Göğüs hassasiyeti bir müddet devam edecek ☺️
Oznurcakir Smybsr insallah canim benim alayım mi sizce bi test suan eltim Doğum yaptı yanındayım da🙈🙈
Yenidilek Oznurcakir test alma canım direkt hastaneden kandan baktır erken olduğu için testte çıkmayabilir. Ben 17. Günde kandan öğrendim. Biraz daha beklesen iyi olur sanki
BusraMece 14. Gunden önce yapılan testler yanıltıcı olabiliyor bekle bence canım. Bende çatlatma ignesiyle hamile kaldım 15.günde öğrendim 34 haftalığım şimdi çok şükür darısı isteyen hak eden tüm anne adaylarının başına 😊😍
Krzmmmr Benimde iğneden sonra 13.günüm test yapmaya korkuyorum ya negatif çıkarsa diye:) kabızlığım ve aşırı derecede mide yanmam var beslenmeme mi bağlı yoksa bunlar bir belirti mi bilemiyorum
Oznurcakir Krzmmmr beslenmeye bağlı olabilir yinede içmene yemene dikkat et. İnsallah güzel sonuçlar alır paylaşırız burda ❤️🤲🏻
Yenidilek Oznurcakir benim belirtilerim de senin gibiydi. Sanki her dk adet olacağım ağrısı vardı ve göğüslerim son derece hassastı sütyen bile takmak istemiyordum. Umarım senin ki de pozitif olur 😊
Aysel_bilgekaan Merhaba çatlatma iğnesinin etkisi 9 uncu günden sonra bitiyor zaten ben aşamalı test alıp yapmıştım 12. Gün aşırı silik çıkmıştı yani gün uzadıkça çizgi azalıyor yok neredeyse ama normalde 15 gün kan vermem lazım Dı ben 14 ünde idrar yaptım ve ıkı çizgi net cıktı o zaman emindim hamile olduğuma ama yınede cok sevınmedım kanı beklemelıyım dedım ve 15. Gün kan verdım şükür pozitif cıktı şuan 14. Günse idrarda belli olur
Oznurcakir Aysel_bilgekaan merhaba . Suan 12.gundeyim ama hala kasiklarda batma şeklinde oluyor zaten çok şiddetli geçmişti yumurtlama zamanı . Bende bekliyorum yarin idrar diğer gunde kan verim insallah belki vardır 🤲🏻😍
Aysel_bilgekaan Oznurcakir benimde çok kasık ağrım oluyordu o günlerde inşallah müjdeli haberi verirsin rabbim kımse ın kucağını boş bırakmasın inşallah
Oznurcakir Smybsr evet aslında bana dedi günün geçerse gebelik olabilir geçmezse eğer tekrar gidecem yine ama insallah gerek kalmaz yarabbim