annevebebek17 Denizay insallah canım teşekkür ederim benide tek düşündüren hastane zaten ama doktoruma güveniyorum bir sorun çıkmaz sanırım 😊
annevebebek17 Alisalpa teşekkür ederim canım yorumun için benimde sedat bey doktorum bende çok memnunum bencede rabbim kimseyi dogum evine felan dusurmesin çünkü insanın omrunden ömür alıyorlar.. Hastane evet baya geçmişi var bakalım insallah güzel geçer..