Eceguldemir
Kızlar Panik atak nedeniyle 38+6 da devlet hastenesinde 2 cm açıklık ve hafif sancılarla sezaryene alındım. Allah’a şükürler olsun 🙏 sık sık okumuştum kalkıp yürüyüş yapmak rahatlatan en önemli şey benim yaptığım hatayı söylemek istiyorum sizler dikkat edin İlk kendime gelir gelmez üstümü örttüm aynı şekilde odaya alınınca da kat kat örtündüm herşey iyiydi sonra insan gerçekten bir dünya lohusa teri döküyor ben o teri dökerken ne de olsa odada sıcak diye bir müddet atletle durmuştum ve acayip boyun ağrısı yaşadım nefes aldıkça batıyordu sırf bu yüzden zorlandım ben dikkat Edin terden ölseniz bile boyunlarınıza kadar örtülü giyinin. Şimdiden herkese geçmiş olsun