EkGizemes
Merhaba ben tam 37+0 günlük hamileyim 17 Ekim Doğum tarihimiz . Bebeğimiz 2645 gr 50 cm . Son iki gündür uyuyamıyorum karnım taş kesiliyor ve öyle sert dönüş yapıyor ki karnımda acısını tarif edemiyorum ve içimden çıkacak sanıyorum . Bu haftalarda hareket azalır demişlerdi benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Mutlu oluyorum tabi onu hissedince ama acısı bambaşka 🤦🏻♀️