nazayd Merhaba herkese, oncelikle ilk hamileligim ve 6 haftaligiz. Evham yapmak istemiyorum ama kafama takilan bir sey var. Dun gece uyurken istemdisi gerinme hareketi yaptim ve tam o an gozumu actim. Sag tarafimda ince bir bicak sizisi hissettim. Basta agri az-orta siddetliydi simdi ise ara ara bir incr bir sizi olarak geliyor. Dun boyle bir sizi yoktu ben gerindikten sonra olmaya basladi, ayni noktada ayni sekilde. Acaba gerinirken zarar mi verdim :( ancak su an icin lekelenme ya da kanama yok dusuk riski olsa oyle olurdu degil mi? Belki de agri sadece denk gelmistir cunku 2-3 gunde bir kasik agrisi hissedebiliyorum. Tecrubeli arkadaslar sizce bugun doktora gitmeme gerek var mi?
Suhedaa nazayd gerinince benimde kasiklarim cok kotu agrirdi ama bisey olacagini sanmiyorum insallah kendini rahatlatmaua calis bugunde gecmezse agrin yarin doktora git derim icin rahatlar