Hllcml ben 17 haftalık ikiz gebeyim. Geçen hafta doktor kontrolumde ayak yanmadan bahsettim. Herhangi bir hastaligin belirtisi değil gönlünü rahat tut dedi. Artan hormon ve kan hacmi sebebiyle oluyor dedi bide ben çalışıyorum gün boyu oturuyorum ayaklarim hep aşağıda olduğu için sık sık yürü ve gün içinde kısa araliklarla uzan dedi. Bende geceleri soğuk suyla yıkayıp uyuyorum bide farmasinin kırmızı biberli bir masaj Jeli var onu sürüyorum o böyle mentollü gibi havalandiriyor sanki bana çok iyi geliyor ama gebelikte zararlı mıdır bilmiyorum açıkçası.