Anneolmak38 kuzum seni üzmek istemem ama fsh değerin çok yüksek. Bu değerle tüp bebek bile yapamazsın. Çok acil iyi bir doktora git. Bende de aynı sorun vardı ama benim en fazla 13,75i gördü. Hangi şehirdesin? Anlatandaysan doktor tavsiyesi vereyim. Lokman hekim Akay, Selçuk Arslan. Ben tedavi sürecinde
Cyglo progynova (hormon ilacı fsh düşürmek için) kullandım ve DHA biosteron ( mevcut yumurtanın kalitesini arttırmak için vitamin takviyesi) bunu kullandım doktorum verdi ama onun dışında ben bir de civar perçemi ve hayıt tohumu çaylarından içtim sabah ve akşam bir fincan, tedaviden 6 ay sonra hamile kaldım. Ama düzenli olarak her ay gidip hormonlarıma baktırdım, sende öyle yap. Doktorun ne dedi ya da ne der bilmiyorum ama fsh yüksekliği yumurta sayısını azaltıyor, diğer adı erken menopoz. Derdim seni korkutmak falan değil sadece sakın zamana falan bırakma üstüne muhakkak düş, öyle yaşın genç bi yıl bekle falan diyen doktor olursa onu bırak başka bir doktora geç