Mrlyldrmmm Kizlar 20 haftalik hamileyim bugun hapsirinca istemsiz idrar kacirdim ilk defa oldu normal bisey mi acaba yada rahim agzi kisaligi falan olabilir mi endiselendim bi an tesekkur ederim cevap verenlere☺
Sghslove Mrlyldrmmm kiminde çok oluyor böyle şeyler canım gebelikte her şey mübah ☺️ Yinede doktoruna bildirirsin hayırlı geceler 🥰
SuleDoruk Mrlyldrmmm 18. Haftamdayım bir haftadır bende de mevcut 😔 hiç böyle bişey aklıma gelmemişti. Sebep miymiş ki?
Mrlyldrmmm SuleDoruk bilmiyorum ki aklima geldi oyle tuhaf geldi bu sorun son haftalarda neyse de dedim kendi kendime ama herkes normal yazmis rahatladim
GizemUzun Mrlyldrmmm ben 33 haftalık hamileyim benimde 20.haftalarımda başladı hala daha devam ediyor otururken bile kaçırdığımı hissediyorum doktorum baskı yaptığı için normal olduğunu söyledi sorun yapacak birşey yok canım normal bu zamanlar da 😊
Beybiligirl Hamilelikte normal olarak görülebiliyor. Her hapşurduğun da , kusarken kasıldığın kaçırabiliyorsun. Bunun ilerlememesi için doktorlar kegel egzersizini öneriyorlar. Hamileliğinizin başındayken dikkat edip yaparsanız, ilerde doğabilecek olan idrar kesesi sarkmasını önlemiş olursunuz.
Seda_123 Mrlyldrmmm Yok canım benim rahim boyum normal seviyede bendede oluyor 24 +3 olduk iç çamaşır değiştirmekten bıktım valla 😂😂😂
YagmurErgun @Mrlyldrmmm normal canım bebek baskı uyguladığı için anlık birşeyde idrar kacabiliyo bende istifra ederkende oluyordu bazen alıştık artık 😅😅