Guguk şeftali ve kıl 😂😂😂😀😀😀😀ben çok şeftali yedim vallaha ama kızım kılı değil ki elma çok yedim kızım güzel şuan belki küçük bi ihtimal de olsa bunun etkisi olabilir 😂😂😂😄aman sağlık lı olsun da varsın kılı olsun bizde onları büyüdükleri zaman lazere göndeririz çirkin olsa estetik var güzellik merkezleri var 😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀