Duygunnn Kizlar sag göğsumun altinda bulunan karın kısmim ani hareketlerde yırtılıyor gibi hissediyorum sanki kaburgalarim batiyor gibi karnıma.. derisi icten yırtıliyor gibi elledgimde bile hissediyorum. Sizlerde olan varmi umarim anlatabilmisimdir ...buarada 32 haftaligiz.
bsratoprak Duygunnn Benim de sağ göğsümün altı aynı şekilde. Doktora sorduğumda baktı ve bebeğin ayağı oradaymış yani doğum pozisyonuna dönünce ayak oraya geliyor ve tekmeledikçe maalesef acıtıyor. Ayaktayken geçiyor oturunca inanılmaz acıyor 😞
Kbramsa Duygunnn benim de sanki yürüdükçe hareket ettikçe cırt cırt yırtıldı karnım açıp baktığımda dışta bişey yok ama içten yırtılıyor bence 🤷🏻♀️
Duygunnn Evet yaa icten yirtiliyor sanki resmen hissedyorum elledigimdede hissediyorum ilk oldugundan beri hoc gecmedi agrisi yanliz