Nl-oguz3561 aynı haftalarda bende de aşırı şekilde ağrı vardı doktoruma danıştım. Bana dediği sey geceleri uykundan uyandiriyorsa ilac tedavisine baslariz uyandirmiyorsa gebelikte zaten agri oluyor normal dedi. Simdi 23 haftaligiz ara ara oluyor daha çok yoruldugum günlerde oluyor. Doktorunuza sorun bence.