@Kubraoyku internete bakarsan baş ağrısını kanser belirtisi olarak gösteriyorlar. En iyisi bir doktora muayene olmak.. neticede bir can taşıyorsun unutma ve herkesin bünyesi farklıdır. Örneğin benim başım ağrır sünizittir senin başın ağrır stresten başkasının başı ağrır açlıktan anladın mı bence hiç risk alma direkt bir muayene ol canım🌺