Merve0625 Hak veriyorum sana insanın kafasi karismayacak gibi degil,ben de 36. Haftamdayim simdilik bisey yok sukur ama riskli bisey olsa demek ki sevk edecekler zubeyde hanima falan kesinlikle gitmek istemiyorum. Yarin figen hocayla görüşeceğim ben de normalde lokman hekime gidiyordum