cansn99 ftscebeci71 biz 36+0 olduk bigün ama program kavun diyo. Kavun pırasadan büyük😂 bu terste bi işlik var😂😂
ftscebeci71 1dem Teşekkür ederim Canım ay bi doğaydııı 😂 Allahım o zamanların da gelmesini nasip etsin ☺️🙏🏻