Busr_Akbay Luisluis benim bugün 3 oldu gecikmem. Bir de ben 23 günde bir hasta oluyorum. Yani beta hcgnin düşük olması normal gibi geliyor bana
Gulcangzl16 Bende 1 hafta önce öğrendim daha gecikmeden gittim kan verdim 34,62 çıktı. 4 gün sonra gene gittim 368,84 çıktı yükselir 🥰🥰
Fundyy Benimde ilk degerim 150 cikti ikinci 248 ucuncu 426 cikti doktorum sali gunu tekrar yaptir dedi benimde degerim tam 2 kati yukselmiyor bende endiseliyim 48 saatte bir yaptiriyorum testleri ama tam iki katina ulasmiyo degerlerim
Fundyy Ins hepimiz bebeklerimizi sag salim kucagimiza aliriz acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum degeri tam 2 katina ulasmayan
Fundyy Ikinci degerim %65 yukeelmisti sonraki %72 yukeeldi dedi doktor 4 gun sonra tekrar yaptir dedi yarin sabah yaptiricam tekrar ama 2 kati yukselmemesi ve doktorumun surekli test istemesi beni kaygilandirdi acaba kimyasal gebelik mi diye korkuyorum tup bebek benimki 7 yildir bu haberi bekliyorduk ama cok sevinemiyoruz keseyi ve kalp atisini gorsekte rahatlasak bi an once ins
Busr_Akbay Fundyy tam iki kat artmasi gerekmiyor diye biliyorum. Her insanın bünyesi farklı sonuçta. İçinizi ferah tutun kendinizi strese sokmayan beyinde bitiyor her sey. İnsallah kalp sesini de duyarsınız. Kucağınıza da alırsınız ☺️
Fundyy Bugun ku degerim 2133.00 cikti doktorum iyi bidaha yaptirmana gerek yok dedi haftaya muayne olabilirsin dedi cok sukur degerim yukselmis ins keseyi ve kalp atisinida goruruz hayirlisiyla ama 2 gundur sol ayagim belim cok agriyor sanki kopacak normal mi acaba bu🤔