Nesliiii Merhaba arkadaslar 32+1 hamileliğim 2 gündür kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var normal mi yasayan var mı ? Erken dogum riski olabilir mi acaba carsamba doktora gidicem
Duyduy Nesliiii bende 32ym. Adet sancısı gibi ara ara 5-10 dkka giriyor., snra geçiyor Bel agrısıda normal bence bebeklerimiz büyüdü omurgaya baskı yapıyor.
KbraEymenBulmu Bende de var canım bende 32 haftalık hamileyim yalancı sancılar galiba bende Doğum yapacak gibi hissediyorum ama inşallah olmaz tabi zamanında gelsin ☺
Nesliiii KbraEymenBulmu yaaa inşallah zamanını doldurup öyle gelirler endişelendiriyor insanı çünkü bu sefer sürekli kendimi dinliyorum cok dua ediyorum hepsi zamanında gelirler inşallah
TubaMustafaDurmaz Hsrt42 Allah hepimizin yardımcısı olsun zaten doğum videoları izlediğim anda o kavuşma anını görünce dayanamıyorum göz yaşlarım sel olup akıyor