Ayisigi Merhaba ben iki üç gün önce öğrendim hamile olduğumu ondan önce bir düşük ve bir kimyasal gebelik yaşadım hep lekelenmelerle başladı düşükler dün akşamda leke gelince hemen doktora gittim ve bunu verdi çok şükür lekelnmem kesildi kanda pıhtılaşmadı olanlara veriliyormuş benim yok ama doktor zararı olmaz dedi bu şekilde olan var mı sağlıkla gebeliği ilerleyen bidaha bişey olacak diye korkuyorum:(
ayseogndr Ayisigi herkes kullanıyor canım bende öyle çok şükür Bi sıkıntı yok 6+5 haftaligiz bende kan pirtilasmasi var genelde dusuk olmasın diye veriliyor