Melikerem_17 benim.normalde adet oncesi hic bir belirtim olmaz. Hamileligimi ogrenmeden once bi dusuk yaptim o ay adete yakin goguslerime agri giriyor aciyor dokunamiyorum falan. Dedim heralde bu durum dusukten sonra olustu bundan sonra surekli olacak. Neyse 1 degil 2 degil derken gittim test aldim bi baktim cok silik duruyor. Inanamadim. Hayalet cizgiydi adete yanilmiyorsam 3 4 gun falan vardi. Deger cok dusukdur diye 3 gun sonra kan vermistim oyle ogrenmistim.