Burcu89 Normalde lazere gidiyordum bayağı da azalmıştı tüylerim.ama hamilelik boyunca gidemedim bir kaç kez jilet vurdum?doğuma az bi zaman kala nasıl kurtulmalıyım bu tüylerden ağda yaptıramam vücudum çok kuru soyuluyor kanıyor hep
gozdeak Burcu89 bende de aynı problem var nasıl halledicem bende bilmiyorum şuan venüs kullanıyorum ama hiç memnun da değilim ve çoğaldı tüylerım 🙁
ebusss07 Burcu89 hassas ciltler için pudralı ağdalrdan kullansalar canm yada kendi ağdanı götürsen onla yapsalar çam sakızı gibi olanlr çok can yakıyor bi de alan kişiye göre de çok değişiyor bende bazen çok fena kabarıyor ve kanıyor
Burcu89 Bende bilmiyorum ve korkuyorum.bi yanım hep sezeryan istyo,sonra yok normal diyorum geceler kabusum olmuş hazırlıklarım bitmedi ve yapacak gücüm yok çok zormuş anne olmak
gozdeak Burcu89 valla aynı duyguları paylaşıyoruz canım ama yine de şükür sorunsuz problemsiz sağlıkla kucağımıza alcaz . Ben daha kıyafetlerini falan yıkamadım ütülemedim sen neler yaptın kaç haftalıksın bu arada
Burcu89 gozdeak 33+6 yız.ben yıkadım ütüledim ama dolap sıkıntısı yaşıyorum gelmesini bekliyorum ki yerleştireyim.hastane çantam yarım yamalak hazır.eksikler bir türlü bitmiyor ki?
Burcu89 ebusss07 çok kötü soyuluyor cildim kaşlarımı bile aldırınca fenalık geliyo gözlerim yanıyor.o yüzden ağda yapamam hiç.doktoruma mı danışsam nasıl alayım diye lazer dedim olmaz dedi ilk zamanlar.şimdi izin verir mi bilmiyorum
gozdeak Burcu89 benim daha hastane çantam bile yok ben çok yavaştan aldım yaa 😱 sadece bebeğe yüklendim herşeyi ona aldım son olarak hava nemlendirici de alıcam . Veetin köpük tüy dökücüsü baya iyi ama genital bölgede kullanılır mı acaba
Burcu89 gozdeak ilk zamanlarda yapmak lazımmış aslında tüm hazırlığı.sonlara bıraktığım için çok pişmanım ama artık çok geç.kasım annesi olacak gibi de değilim sanki doğum çok yakınmış gibi hissediyorum
ebusss07 Ben tüy dökücüyü sürmemle yanmam bir olmuştu ağda yanıpına katlanmak daha kolay geldi sorun etmicek bi yakınınız olsa ondan yardm isteyebilir misiniz jiletle alması için daha sağlıklı alır hiç değilse 😏
Burcu89 ebusss07 kendim de alabilirim diye düşünüyorum :) zaten tüy dökücülerin çoğunda hamilelikte uygun değil yazıyor.onuda iyi bi araştırmak lazım hamilelikte uygun olanı varmı diye
ebusss07 Burcu89 zorlanırsan diye dedim arka taraflar için eğer ypbilirsen eldiven de mantıklı toz pudra al terledikçe pudra serp al tek tek daha rahat olur 🤗
Rneslihan Lazer e gitmişseniz daha önce tüy gibi çıkıyordur . Ona da ağda ve jilete gerek yok . Pudralı eldivenlerden alın onunla kendiniz alın ya da başkasına aldırın hem acıma hem tahriş olmuyor ve çok geç çıkıyor
Burcu89 Rneslihan çok tüy gibi de değil sanki :) hamilelikte bi kaç kez jilet vurdum ben.çok pişmanım şuanda.ve ne yapacağımı da bilemez bir haldeyim