Selinsu Ayrintili ultrasonda bebeğin eşi aşağıda görünüyor 30. Haftada tekrar bakıcaz bazen yukari çıkabiliyor dedi doktor baska bi açıklama yapmadi. Endişeliyim biraz korkmam gereken bi durum var mi acaba😕