Yarenimin merhaba, 26. Haftadan beri karnımda sertleşme, vajina ön bölgesinde kemik ağrısı, paytak yürüme gibi dertlerim var. Doktora sorduğumda sıcak uygulama yap ağrı için Bebek aşağıda olabilir, karında sertleşme ise normal rahim kendini hazırlıyor demişti.
Şimdi 33. Haftadayım. Bacak arası ağrım biraz var karın sertleşmesi ise hergün birkaç defa oluyor. özellikle oturduktan sonra kalkmak ve gece yatakta dönmek eziyet. Ama çok yürüyünce ve egzersiz yapınca ağrı gerçekten azalıyor.
Kısacası ağrıların seni korkutmasına izin verme bence. Bedenimiz ufak ufak hazırlıklar yapıyor bebeğimizle mutlu sona kavuşalım diye. Belki böyle düşünmek rahatlatır seni. 😊