Gamzelim06666 benim düzensizliğim yoktu sonra bi ara bozuldu 3 ay boyunca düzensiz oldu. Doktorada asıl gidiş sebebim buydu bebeğide sordum tabiki olmaması için bi engel varmı diye ? Doktorum polistikover var dedi. Hatta bana 3 seçenek sundu. Doğum kontrol hapı , klomen , inofolic combi. Bnde en zararsızı inofolic diye onu seçtim doktorda ilacı verirken pek ümitli değil gibiydi yada bana öyle geldi bilmiyorum. 3 ay iç hamile kalmazsan bu sefer eşinle gel dedi eşimide muayene etcekti ama çok şükür gerek kalmadı