HazelSeren Haftalardır vajınal kaşıntım var kızlar yanma hıssı yok sadece kaşıntı ne yapsam gecer kullanabılecegım ılac varmı acaba ?
3boysmom HazelSeren bepantol baby pisik kremi kullaniyorum ben canim baska turlu gecmedi benim:( cok fenaydi simdi geriledi ve surunce kasimtisi geciyor
Deletedmom0098 HazelSeren mantar olabilir tahriş olabilir canım kafana göre ilaç kullanmamalısın benimde olmuşdu doktorum krem yazdı geçti şükür
Esraaydn21 Ay mantardır o. Bol bol su ıc baya ıc ama :)) bıde kuru kalsın oran tvletten sonra iyi kurulaman lazm nemlı kalırsa gecmıyor krem kullanmadan da gecıreblırsın banada oluyo dıkkat edıom ıkı gune gecıyor