Openday06 Kızlar 36+5 haftalık gebeyim. Bugün sabahtan bu yana ne yesem istifra ediyorum. Belim çok ağrıyor sırtıma vuruyor. Hastaneye gittim açılmama baktı bişey yok nst ye bağladı sancı yok eve yolladı. Ne yapmam gerekiyor? Nasıl kendime gelebilirim ? Sırtımın ağrısı nasıl geçer