tuba-ozdogan kızlar 16.haftalık hamıleyım ınsallah kızım olacak 2 gebelıgım oglumda cok sıkıntısız gecırmıstım kuzım da sureklı kanamam oluyor sımdı kanamam kesıldı ama ıcerde kanama alanı varmıs onun bosalması gerekıyomus ara ara kahverengı yogun lekelenmem oluyor dr su nedenden kanama var demıyor hiç biri demıyor devletede gıttım sımdı gunde 3 defa progestan 200mg hap ve 2 gune bı 3 ampul. 50mg progestan iğne atınıyorum bugunde asırı kasık agrım var benımle aynı seylerı yasayan varmı bu kanama kaybolucakmı gunlerdır evden cıkmıuorum ıs yerımı elemanlarım ıdare edıyor ama cok sosyal bi insan oldugum ıcın galıba plskolojim biraz bozuldu varmı aynı durumu yasayanlar
TugceErturk tuba-ozdogan çok geçmiş olsun canim. Benim de sürekli kanamam oluyor. Benim kanamanın sebebi belli bebek büyüdükçe plasenta da onunla beraber büyüyor o esnada damarlardan biri denk gelmiyor o yüzden kanama oluyor. Bende progestan alıyorum sabah akşam iğneyi de en son hastahaneye yattığım zaman yaptılar. Ayrıca haftada 1 defa proluton depot yaptırıyorum. Kahve rengi lekeden korkma o mecbur akacak yani geçiyor içeride de kanama alanını kayboluyor böylelikle. Bende 4 aydır raporluyum evdeyim çok zor çok Allah yardım etsin hepimize. Yine de çocuklarımız sağlıkla dünyaya gelsin de gerisi önemli değil
Salcali tuba-ozdogan canım ben yaşadım 11.haftada kanamam oldu bi azaldı bi artti 13.haftafa ciddi bir kanamam oldu 2-3lt kadar 10 gün hastane de yattım.. 17.haftada tamamen kanamam durdu..porgestan pruloton iğnesi kullandım.hala progestan hapı alttan alıyorum..kanamanin sebebi genelde anlamıyorlar.. düşük tehdidi var diyorlar..en az 20 doktora göründüm..bir damla kan gelmeden düşükle sonuçlanan gebelikler olduğu gibi kanamayla doğuranlar da var..nasip kısmet işi..simdi 24.haftadayiz plesenta rahim ağzında olduğu söyleniyo tahribatta oluşmuş kanamadan ötürü..sizi anlıyorum.. yeni atanmama rağmen göreve başlayamadım dinleniyorum..dua edelim umarım her şey yoluna girer
Sultancaksen07 tuba-ozdogan benim varda canım tam bir ay belki daha fazla sürdü ama kanamam bi defa oldu sonra bir ay dan fazla kahve rengi lekelenmem oldu hatta çevredekiler kız çocuklarda kanama olabiliyor 9 ay boyuncada sürebiliyor ben çok takılmadım ama ağır bi iş yapmadım geçti ağrılarım hatta ayakta çok duramıyorum adet sancısı gibi sancım oluyor birde kanamam olduğunda doktor düşük tehlikesi yok normal olabilir korkmayın demişti
Sena09 Benim de vardı canım, aynı ilaçları kullanıyoruz. Ben de raporluyum. İstirahat halindeydim. Kanama alanım yok oldu. İçini ferah tut. Geçecek inşallah🤗
tuba-ozdogan Sena09 cok tesekkur edeeım ınsallah bejlıycrz gercı yapacak bile yok yarın kontrolum var ınsallah hayırlı bı haberle donerım rabbim sizi de sag saglim kavustursun 😍
tuba-ozdogan TugceErturk aminn canım insallah cok tesekkur ederım sende sag salim kavusursun ınsallah bebegıne 😍😍
pumpkin Benim de 14. Ve 15. Haftada kanamam oldu şimdi 16. Haftadayım az önce kontrolden geldim kanama alanı var içeride progestan iğne fitil ve enfeksiyon oluşmaması için antibiyotik kullanıyorum. Rahim ağzı tarafından plasentada ufak bi ayrılma var benim
tuba-ozdogan pumpkin ben 24 haftama geldım canım gecen hafta ıgneyı bıraktım bu haftada ıpac oranım dustu hıc korkma nasıpte varsa gelecekler kucagımıza şimdi hareketlerınden felan takıp edebılıorum cok sujur kanama alanımda kayboldu de yavas yavas bırak progestanı dedıgı ıc yavas yavas bırakcam sende düzelirsın ınsallah kuzummm yat bol bol allahım tez zamanda ıyılesın ınsallah ♥️♥️
pumpkin tuba-ozdogan İnşallah canım benim 💜 Daha bugün kontroldeydim yine az bi kanama alanı var ama dışarıya akmıyor şu an kuruyup kuruyup gelecek dedi doktor. Umarım iyileşiriz Allahım sana da bebeğini sağ sağlim sağlıklı bir şekilde hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 Kasılmaların var mıydı canım?
tuba-ozdogan pumpkin yok kuzm bnm hıc kasık agrıö feln olmadı kanama alanında kahverengı geldıgı de cok oldu oyle bıseydede korkma o ıcerde duran kan akıyor ondan oluyor progestan verdı demı kasılma onlemesı ıcın
tuba-ozdogan pumpkin verdı yazmıssın onları kulln uzanma bı yere cok hareketsız de kalma dedı dr bana arada kalk gezın dedı benım kesenın altı komple kandı ıkı taraflı hemde cok sukur gectı hıc korkma allahın ıznıyle hıc bişe olmaz iğne biraz zor oluyor ama napıcaksın ıgneyı kac gunde bı verdı
pumpkin tuba-ozdogan evet verdi canım şimdilik her gün iğne vurduruyorum ve fitil olarak ya da hap olarak içiyorum o anki durumuma bağlı. Benim kanama plasentada 😞 yerinden ayrılıyormuş azcık 😞
tuba-ozdogan pumpkin haa yok benım plesantayla ılgılı deıldı ama bı cok formda okudum bu durumla karşılasan gecen cok allaha sukur sen ılaclarını hıc aksatma yat canımmm rabbim sana bagıslasın yavrunu ınsallah
pumpkin tuba-ozdogan Amin kuzum amin içimi rahatlattın gerçekten 💜 Allahım yavrunu hayırlısıyla sana bağışlasın🤲🙏🏻
pumpkin Salcali Ben dün kontrole gittim az bi ayrılma var yine aynı yerde kan görünüyo 😞 Kasılmalarım da oluyo Allahım tüm gebelere yardım etsin Hayırlısı neyse o olsun 🙏🏻
tuba-ozdogan Sultancaksen07 tesekkur ederiz cnm bı eski post ama yınede baska arkadaslar okur cok tesekkurler ♥️
Nur1991 tuba-ozdogan Canım 7. Haftada bir sorun yokken 1 su bardağı kan geldi ve bir parmak pıhtı geldi ilk gebeliğim bebeğimi düşürdüm sandım aklım cikti çok zor günler geçirdim doktora gittiğimde bebeğim iyiydi hemen progestan fitile başladık ve 6 gün üst üste progestan iğne vuruldum kırmızı kan yavaş yavaş kahverengi ye döndü sonra kesildi sonrasında 21. Haftaya kadar her hafta proluton iğne kullandım progestanla beraber aylarca yattım evden çıkmadan şuan 36+6 oldum bebeğim iyi şükür ama aldığım hormonlardan dolayı siyatik vajinal Varis gibi rahatsızlıklarım çıktı yeter ki bebeklerimiz iyi olsun yani benimde sebebini söylemediler olabiliyor dediler bol bol dinlen bana ilişki ve seyahat yasagida vermişti doktorum sadece WC ye kalk kanaman durana kadar inşallah rabbim şifasını verir🤲🏻
tuba-ozdogan Nur1991 😍tesekkur ederım eskı gonderım bu bi ardasın sıkıntıso varmıs ona yazıorum bnm gectı cok sukur sıkıntılarm 24 hft olduk bile 🥰