Tutu Merhaba dogum yaklasti ve beni heyecan korku sardi. Normal dogum dusunuyorum her kasilmamda hastaneye mi koscam napcam nasil olcak ?
Downtowngirl Bende bilmiyorum ve doğum çok yaklaştı 🙈 doktorumun tek dediği su gelince, nişan gelince ya da bunlar olmazda dayanamayacağın kadar sancı gelip zamanla hiç geçmezse beni ara demişti. Bu sinyallerden birini bekliyorum bende. 😳
SuSerkan Çok yerinde bi soru olmuş nişan geldiğinde bir . Ağrı sıklığınız 8dk civarı iken iki .ağrıyı dayanılmaz bir halde hissediyorsanız Doğum başlamış yada başlıyor demektir. Özellikle ağrı sıklığı 5 dk Aralık’larla denilir ama hastane mesafesi işin içine giriyor o yüzden 8 dedim emin olun hissediliyormuş tüm Doğumuna girdiğim Hamişler aynını söyledi ☺