ezel90 Afp değeri yüksek çıkan varmı? Spinal bifida riski oluyormus sanırımm ama ultrasonda anlasılır dedi doktorum detaylı ultrasona gireceğim bu hafta. Bu durumu yaşayan varmı
betussa ezel90 bende yuksek çıkmıştı detaylida oyle sorum gozukmedi hep o testler sadece tarama testi tanı degil hic takma canim
SeydaaYlmz ezel90 kaç çıkmış değeriniz bende sonuçlarımı almadım daha ama e nabızda 33.3 IU/mL gözüküyo da bilmiyorum
ezel90 betussa betussa öylemi canım doktorum kendi ultrasonunda muayene etti ama kafa beyin yapısında sorun göremedi bugün omurilikte gayet düzgündü sorun yok ama yinede detaylı çekin dedi doktorumunki siyah beyaz 2 boyutlu ultrason çok taktm kafama ya
betussa ezel90 kuzum hic takilma zaten afp de yuzde 2 yuzde 3 luk dogruluk oluyor ben siyah beyazda girdim perinatalogda gordu renklide girdim bi sorun yok
ezel90 betussa evett doktorumda söyledi canım doğruluk payı çokta yok biliyorumm ama içime anlat işte gelde 😞
betussa ezel90 kuzum benim dogumuma gunler kaldi icim icimi yiye yiye gecti gunlerim hala bekliyorum insallah sag saglim kucagimiza aliriz rabbimin izniyle