Nesli07 ay canım ben de talesemi taşıyıcısıyım. Ama doktorum hiç taşıyıcı gibi değilsin kan değerlerim güzel demişti bir ay önce. Hiç böyle bir uygulama duymamıştım, korktum şu an 😭😭😭
Sevgili konu sahibi, bu zamana kadar kan tahlilleriniz yapılmıştır sanıyorum. Kullanmıyor muydunuz ilaç?