ucmgk21 Doğum kışa denk gelecek ve ısınmak için klima kullanıyoruz. Oda malum boğazda falan çok kuruluk yaptığından buhar makinesi almayı düşünüyoruz ama nelere dikkat etmeliyiz nasıl bişey almalıyız bilenler kullanan varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
AyselNhtGoksu ucmgk21 merhaba. Bence doğana kadar bekleyin, doğunca çocuk doktoruna danışın. Bir takım şeyler duydum galiba mantar enfeksiyonuna sebep oluyormuş buhar makineleri. Ben de almadım. Doğunca bakalım doktor ne diyecek.
Hem25 ucmgk21 ben soguk buhar makinesi aldım weewelin ablam cok kullanmıstı kızına cok iyi oluyor nemi saglamak icin tavsiye ederim