Emine67 28 haftalik olduk Ilk 3 ay hic bulanti olmadi ama son 1 haftadir inanilmaz bir bulantim var kokulara karsi hassasiyet yemek bile yapamiyorum. Su bile icemiyorum. Bu haftalarda boyle birsey yasayan varmi bebegin tam kilo alacagi zamanlar yemek yiyememek cok kotu birseyy 😔😔
Iimran Emine67 bulantıyla ilgili her posta cevap veriyorum genelde ben gibi çeken var mı bilmiyorum 12 haftamdan bu zamana kadar çekiyorum ilaç kullandım 5 kutu oda yan etki yaptı artık uyku bozukluğu kaygı huzursuzluk bıraktım 25 haftamdayım doğuma kadar çekicem herhalde Allah yardımcımız olsun kilo verdim hatta ama bebeğim besleniyo sıkıntı etme sende
rukiye-02 Emine67 ben ben ben 🙋♀️27.haftadan beri midem bulanıyor ve 34 haftalığım doktor ilaç yazmak zorunda kaldı günde üç kere atmak zorunda kaldığım oluyor hiç bişey canım istemiyor ve tüm kokular beni rahatsız ediyor balın bile kokusu gelip o bile midemi bulandırıyor hamile olmadan önce bal kokusu almamıştım hiç 🤷♀️
Beyzakvrkk Emine67 6. Haftamdan beri kusuyorum şuan 37 haftalığız ve hala devam ediyor kan kusuyorum artık boğazlarım parçalandı resmen midem alev topu gibi ne yesem geri atıyor asite bulanıp zehir kusturuyor . Sesimi bile değişti kusmaktan
Emine67 Iimran doktorum banada ilac verdi ama hic faydasi yok. Migdem bulandigi icin yemek yiyemiyorum enerjim dusuyo aç kaliyorum bu sefer acliktan iyice bulaniyor. Tek korkum kilo alamasi 😔 Allah yardimcimiz olsun
busra43 13 haftalığım bulantılarım 3. haftada başladı hala devam ediyor ve son bir haftada inanılmaz arttı. Artık elma bile yiyemiyorum, 7 kilo verdim bebek için endişe ediyorum😔
rukiye-02 Emine67 inşallah geçer ya akşam yemek yememe rağmen midem bulanıyor şimdi yine ilaç aldım evet az da olsa geçiyor ben birde limonlu su içiyorum o da biraz iyi geliyor ilacın adı da prilam pahalı da bişey yazdırmadan alma derim 😘
Snglkmlalp Emine67 ilk bebeğimde metpamit kullanmıştım. Hiç bir faydasını görmedim. 6,5 ay kustum. Şu an ikinci gebeliğim. Prilam verdi doktor 6+1 haftalık şu an. İlaç bulantımı kesmedi ama en azından ilkinde olduğu gibi sürekli kusmuyorum buna da şükür
Emine67 Snglkmlalp sali gunu kontrolum var baska ilac yazmasini istiyicem bende . Hic faydasi yok dedigin gibi
Emine67 Beyzakvrkk Allah yardimcin olsun canim hayirlisiyla kucagina alirsin insAllah yavrunu gercekten zor
Beyzakvrkk Emine67 amin inşallah cümlemize. Ben ilk üç ay zofer kullandım biraZcık fayda ediyordı ama üç aydan sonra asla kesmedi bizde bıraktık zararı daha fazla diye