TugceErturk simdiiii bu durum benim uzmanlik alanima giriyor.nasil anlatayim bilemedim ama dilim döndüğünce anlatayim.bu sorunu cok yasadim.ilk hamileligimden sonra yasamaya basladigimi farkettim.bi arastirma hastanesinde normal doğum yaptim.dogum biter bitmez bebegimin heyecanindan bebegim disindaki herseyi kör sağir dilsiz oldum..en son heyecanimin azalmasiyla şahit oldugum konuşmalar oldu.doktor daha stajerlige yeni baslamis olan kizlara benim dikisimi attiriyordu.o zamanlar ilk hamilelik ilk bebek heyecan ve cahillikle bunu sorun etmemistim.sanirim kırkım ciktiktan sonraki zamanlardaydi.bigün bebegimi uyuttum dusumu aldim uzandim o uyurken bende uyuyayim dedim dönmemle vajinamdan sanki yellenme gibi gaz ciktigini hissettim.evde tektim ve bi anlam veremedim.kendimi sıktım ıkındım bi daha olacakmi diye ama kendimden de tereddüt etmedim desem yeridir.sonralarda devam ettigini ve daha sesli oldugunu hissetmeye basladim.sadece birlikteliklerimde degil herhangi uyukenki zamanlarda da oldugunu farkettim.ayiptir söylemesi artik iliskiden de kendimden de soğumaya basladim.düsünsenize otururken vajinanizdan sesler geliyor yelleniyormussunuz gibi cok utandirici...o zamndan sonra kendimden sogumaya basladim.resmen hayatim cehennem olmustu..tam 7 sene..7 sene hem cinsellikten hem kendimden soğudum..cok kez doktorlara anlatma ihtiyaci duydum ama hem utandim..sonunda cesaretimi toparlayip hic gitmedigim ama adinin iyi oldugunu duydugum bi doktora gittim.bayandi ve ne yasiyorsam sorunumu bir bir anlattim.muayene etti..ve "dogum sonrasinda dikislerimin seyrek atildigini rahmimin acik oldugunu ve o seslerin gelmemesi icin dikkat etmemi soyledi".dikkat et dedigi noktalar..yaz kış corapsiz gezilmeyecek..uzun süre suda kalinmayacak hatta gerekiyorsa hic suya girmeyeceksin..uzun süre yol yurumeyeceksin felan filan..ve tabi ki bi yolu daha vardi ameliyat..vajinoplasti ameliyati..o da doğum sonrasi gibi oluyormus..rahim disari cikarilip tekrar dogum sonrasi gibi dikiliyormus.ya ameliyat olacaksin ya da tekrar normal dogum yapip dikislerin guzel atilacak normale dönme sansin olacak dedi.o aralar yeni bi dogum yapmak istemiyordum ve ameliyattan da korkuyordum..velhasil kelam 7 senem o sikayetle gecti..yaz kış corapla gezdim hemde adana gibi bi yerde sicaktan pişe pişe..ayaklarimdan ter akiyordu ama corabi da cikaramiyordum..ona ragmen surekli yasadim sorunu..
Simdi ikinci hamileligim..ve hamile kaldim kalali o sorunu yasamadim..5 bucuk ayligim ve bu 5 bucuk aydir hayata döndüm.kendime guvenim geldi..aka hâlâ icimde bi korlu var dogumdan sonra yine eskisi gibi olursam..😣işte bunu dusundukce psikolojim çöküyor..dua ediyorum bu hamileligim benim umudum..bu seferde kotu olursam toparlanamam.Rabbim kseyi kendinden utanacak duruma düşürmesin..bilerek ayrintili yazdim.cogu kisi duymamis diye..Kimse bu duruma düşmesin.Gercekten kadinliktan sogutuyor..üşenmeyip sonuna kadar okuyanlat haklarini helal etsin