pumpkin Kızlar merhaba. 7+2 hamileyim. İdrar testinde yassı epitel 9 çıktı normalde 0-5 arası olmalıymış. Bu durumu yaşayan var mı? Nedir yani bu?
Ezp_32 İdrarda kan demekmiş ama bazı doktorlar önemsemiyor. Ben gebelik testi için gittiğimde çıktı dıktor çok önemli ihmal etme dedi. Başka doktora gittim sıkıntı olacak bişey değil dedi