eknsnsr98 Kızlar bi hafta önce karnımda pıt pıt şeyler atıyordu bi haftadır oda yok o olunca bebeğimle alakalı deyip mutlu oluyordum birde agrım var kalçamın kemiğine ve sağ kasığıma bıçak saplanıyor gibi sizdeyse böyle oluyor mu 14+2 yim bu arada
tugbanne2020 eknsnsr98 Ben bunu doktora sormuştum o haftalarda oluyordu banada. Hamilede olsan tekrar yumurtluyor olabilirsin demişti. Onun ağrısıdır normaldir demişti ve ilerleyen aylarda olmayacak demişti olmadı da.
Ozden_ozkan Bende 14+5 canım bendede aynısı var bebde tedırgınım bıraz ama kendımıde normalidir dıye rahatlatmaya calısıyorum benımde bı hafradır basladı
Yenianne26 Normal ağrılar bende 19+6 dayım hala çok ayakta kalınca yorulunca ağrım oluyor. Bende çok tedirgin olup her kontrol de sormuştum doktoruma. Şiddetli ve kanama ile birlikte değilse sorun yok demişti
Merveeex Bende o haftalar öyleydim suan 16+2 tim hala devam ediyor hele biraz yorulayım kalça kemiğimden hareket edemiyorum kaşıklarımda agrı hep var zaten. Kaşık agrısının sebebi rahmin büyüyor olmasından dolayı bağlar genişliyor ve bıçak saplanması hissi yaratıyor kalça kemiği agrısını da yorgunluğa bağlıyorum. O pıt pıtlar bnde de oluyor ☺️
Humeyra2014 31 haftayım bende benimde oluyordu ayaginizi usutmemeye dikkat edin ve fazla yormayin kendinizi bel ağrınıza gelince kuyruk sokumunuzdaki bi ağrıysa eğer i ağrı hiç geçmiyor ve gün geçtikçe dahada artıyor hele son aylarda ağırlaşınca ve ayakta çok kalınca dinlenin pek misafir kabul etmeyin derim ben geçmiş olsun 🤗🤗