Gamze5461 Canım o ağrılar herkeste oluyor bende de oluyordu ki hala oluyor 17 haftalıgım daha önce bende düşük yapıp kürtaj olmuştum ve 15 ay boyunca doktor doktor gezdim çok şükür şuan hamileyim 15 ay sonra hamile kalabildim tedavi ile endişelenme desem de endişelenirsin çünkü elinde değil biliyorum hele ki kayıp yaşadıktan sonra insan herseyden korkuyor yaşayan bilir 🤷♀️ İnan hala o korkular var bende geçmiyor öğrendiğim günden beri bulantı ve kusma ile baş etmeye çalışıyorum geçmiyor çok çok zorlanıyorum ama bazen seviniyorum midemin bulantısına demekki iyi diyorum kendi kendime 🤗 ALLAH'ım cümlemize hayırlı hamilelikler,hayirli sağlıklı evlatlar nasip etsin insallah 🤲🌸