Basak34 ben 12. Haftada zehirlendim 4 gün boyunca şiddetli kustum. Hiç bir ilaç vs vermediler. Bol su iç vücut kendisi atsın bir de yoğurt ye dedi doktor. Su tüketimim günde 5 litreye çıkmıştı gidip kusup su içiyordum. Demem o ki çok şükür bize bir şey olmadı merak etme size de olmaz inşallah 🙏