Oznuradak54 evet canim ikizler ozellikle cok kasiliyo bi yerde toplasiyo sert oluyo ve o an bi agri oluyo doktora gittiginde soyle rahim agzinda aciklik yada rahimde kisalma yoksa normal diyolar rahim doguma hazırlık yapiyomus hele ben suan 32 oldum daha fazla oluyo karnimi bazen salliyolar:)))