Damlistanbul Snszasla evet haklısın. Elbet birgun biz de evlat kokusunu cekeriz icimize. Hayırlısı neyse o olsun.
Deryaikrasu Damlistanbul inşallah canım benim rabbim gönlüne göre versin en önemlisi hayırlısı ne ise o olsun 😊
Nur_suzen Damlistanbul damla hanım acile bile gidebilirsin erkenden öğrenmek istersen çünkü kuşku ile yaşamak çok zor öneri sadece siz bilirsiniz tabi ki 🙏🏻 İnşallah güzel haberlerinizi alırız
Damlistanbul Nur_suzen yarin gidip gitmemek konusunda düşünüyorum bakalim.. Evet kesinlikle cok zor. Aklim hep karnimda. Aklimdan cikmiyor. Cok tesekkurler mutlaka yazcgm buraya
Snszasla Damlistanbul kesinlikle canım regl e kadar Umut var 😀belki sonradan belli olur yoksa da insallah en kısa zamanda olur 🥰🤗