ilknurmup
Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim. Sağ böbreğimde şişme ve idrarı boşaltamama gibi bir rahatsızlıkla başım dertte. İçimde bebek büyüdükçe böbreğe baskı yapıyor ve böbrekte gün geçtikçe büyüyor. Bunun için de kadın Doğum, Dahiliye, radyoloji ve Üroloji bölümünün ortak kararı olarak Böbrekten idrar kanalına Stent takılmasına karar verildi. Ameliyat şeklinde bayıltılarak yapılıyormuş😔 Daha önce başına gelen ve ya bilgisi olan var mı? 🙏🏻