Merveeex Kızlar Doktor D vitamini COLEDAN D3 damla verdi. Eczacı kız istersen suya damlat istersen agzına dedi. Tadı falan var mı bunun hiç kullanmadım siz nasıl kullanıyorsunuz ac tok su da direk ağıza ? Gece gündüz Farkediyor mu ?
zynpgdkl Merveeex tadı kötü değil ama bende bir dilim elmaya veya salatalığa damlatıyorum 3 damla gün içinde alıyorum..
ZAB Merveeex bana doktor 12 damla verdi günde, bir çay kaşığına damlatıp direk aç karna içiyorum valla bana tadı kötü gelmiyor 🤷🏻♀️
Hurit Merveeex hiçbir tadı yok ben ekmege damlatıp yiyorum sadece sütle içilmez diye biliyorum o kadar