firdevs Kızlar 24 haftalık olup da karnında kahverengi çizgisi çıkmayan var mı? Benim çıkmadı şaşkınlık ve korku içindeyim ☹😕
Aysealty firdevs 32.haftama girdim bende son 2gündür cıktıgını farkettim😅zamanı mı bilmiyorm bende görünce sasırdım
firdevs EmineeMirayy95 arkadaşıma gösterdim çok şaşırdı ama onun bebeği doğdu 6 ay oldu daha çizgi gitmemiş ben de hiç çıkmadı 😥
firdevs Sabihay canım ya internetten araştırcam neden çıkmaz yazıyorum niye çıkar soruları çıkıyor karşıma doktorumu da rahatsız edip durmak istemiyorum burda bir sorayım dedim teşekkürler ❤🤗😘
Sabihay firdevs herkesin fizyolojik yapısı farklı, bence bi zorunluluk değil yani bu, mutlaka kahverengi çizgi olmak zorunda ya da herkesin göbeği çatlamak zorunda gibi.
Aysealty firdevs herkeste cıkmıodr heralde cnm bende okumustum bi kere ama hiç beklemedim cıkcak mı diye😅hatta bence inş kalıcı degildir😂
firdevs Hatce06 kaçıncı haftalarda çıkıyor bilmiyorum ama göbek deliğinin altından kahve rengi bir çizgi çıkıyor yukarı doğru bende o çıkmadı çıkmayınca da neden diye panik yaptım tekmiyim yoksa benim gibi olan varmı bilmek istedim tatlım🤗😘
Mommieess firdevs şaşkınlık ve korku gerektirecek bir durum değil bu ? Kişinin ten rengine göre fiziki yapısına göre bile şekillenir renklenir o çizgi. Lütfen can sıkcak daha mantıklı şeyler bulun kendiniZe
firdevs Mommieess Allah başka dert keder vermesin canım korkudan ziyade herkes de çıkan birşey ben de çıkmayınca insan haliyle merak ediyor ondan yani🤗
Elyesa firdevs 35 haftalık hamileyim öyle bi çizgim falan yok tene göre değişiyordur o herkeste olan bişi değil benim ablamda da olmadı ilk defa sizden duyuyorum 😅
firdevs Elyesa ben de çıkmayan ilk kendimde gördüm 31 yaşındayım bütün akraba arkadaş hepsinin karnında gördüm bende çıkmayınca size sorayım bi dedim canım 🙄
firdevs BarBeyzazer canım nedendir kaçıncı haftadır İnan fikrim yok ama bu yaşıma kadar gördüğüm tüm gebelerin karnında göbek deliğinin altından başlayıp gebelik ilerledikçe ve bebek yukarı çıktıkça uzayan kahve rengi bir çizgi google da neden çıktığı ne anlama geldiği ayrıntılı yazıyor fakat neden çıkmadığı yazmıyor o sebeple buraya yazdım sordum 🤗