Telatabih bende öyle oldum. 40 di benim de. Ama hamile kald8m hamdolsun. Hemen ilaç kullanma bangır tüm hormon testlerine. Bazen o değer sutyen sıkınca falan bile yüksek çıkabiliyormuş doktorun öyle demişti bana. Mesela bir yere çarptıysan göğsünü falan.bana sormuştu mesela kan vermeden önce eşinle münasebet yaşadınız mı diye