gurcem Sana bunu kım soledıyse uydurmus resmen 17haftalık bebegı hısssedemezsınkı yerınde durmuyor dıyebılsın ne degısık ınsanlar varya
Cigdem0707 Fatmanur_yakup17 bence zamanı gelince hepsi olacak o yuzden ben takmıyorum.Doktorun da bebişinin sağlıkli oldugunu söylediyse sıkıntı yoktur😊
Leyla9292 Fatmanur_yakup17 benim üçüncü gebelik 21 haftalık iken geceleri tek uzanırken his ettim önce.
H1z2a3 Fatmanur_yakup17 yok canım ondan değil bebek daha çok küçük kiloyla alakalı değil inşallah hissedeceksin az kaldı 😊
Bsye16 Bazı insanları gerçekten anlamak çok zor. Yok imkansizmis, yok hisseden kişiler uyduruyomus sacmaliyomus. Doktorlar bile herkesin ki bir olmaz, hissedebilirsiniz bu çok normal diyor. Tabiki 17-18 haftalık bebekle 25-30 haftalık bebeğin hareketleri bir olmaz. Bebek büyüdükçe hareketleri de güçleniyor sonuçta. Ama bu 15-17-19 haftalarda bebeğin hareketlerini hissetmeyeceksin imkansiz anlamına gelmiyor. Benim bebeğim 14 haftalikti ben hareketlerini hissettiğimde, doktoruma söyledim evet bu bebek hareketi hissetmende normal imkansız değil dedi. Şuan 19 haftalığız hergun hareketlerini düzenli olarak hissediyorum tabi hala güçlü tekmeler değil ama hissediyorum sonuç olarak. Rabbim bir mucizeyi yaşatıyor karnimizda hamd olsun 🤲