Nisaa11 aynı şeyleri yaşıyoruz demek ki 😊 37+3 olduk bugün gece sık uyandım ara ara belimde ve kasıklarımda sancı vardı ama az az. Sabah doktora gittim alttan muayene etti, açılma yok 24 saat bişey olmaz bunlar hazırlık daha şiddetlenecek ağrıların dedi. Akşam üzerinden beri ishal başladı bende de. Gebe okulunda Doğum öncesi vücut bebeğe yer açmak için yapıyor bunu demişlerdi. Bakalım ne zaman gelecek bu yaramazlar 🤷♀️