Mom18_
Tam bir haftadır sağ kasığımda sadece akşamları şiddetlenen bir ağrım var. Doktorum idrar testinde bakteri gördü ama idrar kültüründe üreme yok çıktı. Doktor çok tezat bi durum bu dedi. 24. Haftayım ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Böyle bi durum yaşıyan var mı aranızda