Hfsesrblnt benim enfeksiyonum var doktor bu enfeksiyonla normal yapamazsın çocuğa geçer dedi başka doktora gittim bu enfeksiyonla normal doğum yapamazmışmışım dedim Doktor hayır oyle olsa kimse yapamaz ama rahim ağzında siğil ucuk yara vs olduğu durumlarda yapamazsın demişti