Mevaa Elzeminval memnun musunuz acaba bende doğum için düşünüyorum ama daha once hiç gitmedim 37.haftamdayım
Elzeminval Elhamdulillah memnunum ilgili alakalı birisi,doğum anlamında hiç tecrübem olmadı onda yani kimsede olmadı 🙈 benim de daha ilk gebeliğim ama genelde iyi bahsediyorlar