Melteeeem tabii ki sağlıklı beslenmek çok önemli bebeğin heryerini besler fakat bazı kritik gıdalar vardır. Ceviz ve çilek bunlardan birisi. Doktorum bana bu ikisini kesinlikle bol bol yememi söylemişti. Bende cevizi çok yiyemedim ağır geldi ama çilekle tamamladım bu durumu. 😊 ceviz yediyseniz o yaramıştır zaten.